کارگاه آموزشی ۲۲ مردادماه

کارگاه آموزشی ۲۲ مردادماه

🔰نهمین جلسه از دور سوم کارگاه‌ های آموزشی و عمومی کلینیک شفای سبز به استادی آقای رنجبر و نگهبان موقت مسافر کامران و دبیری مسافر نازی با دستور جلسه « نقش سی دی ها در آموزش و همچنین تولد ۴ سال رهایی مسافر محمد» روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۵/۲۲ راس ساعت ۱۸ آغاز بکار کرد.

🔸خلاصه سخنان استاد
سی دی ها در آموزش و درمان اعتیاد نقش به سزایی دارند.به ما می گویند روان چیست. روان همان خلق و خو است که خلق و خو را دو چیز می سازد یکی جهان بینی و دیگری فیزیولوژی است. یعنی جسم ما و شبه افیونی بدن ما، هورمون و آنزیم ها و غیره که مربوط به به روان می باشد. اگر این‌ها درست کار نکنند خلق و خوی ما خراب می‌شود.سی دی های کنگره ۶۰ چگونگی افکار و اندیشه را به ما آموزش می‌دهند.چنانچه افکارو اندیشه درست نباشد باعث می‌شود خلق و خوی ما دچار اختلال شوند.سی دی ها جهان بینی‌را به ما آموزش می‌دهند. نوشتن سی دی ها در درمان اعتیاد موثر است و روی دیدگاه ما اثر می‌گذارد. چون نقش جهان بینی برای ما واجب و الزامی است. اگر در درمان اعتیاد همین
جهان بینی و سی دی ها نباشند در کنگره چه چیزی را به ما می خواهند آموزش بدهند؟
هرکس سی دی های بیشتری گوش دهد و بنویسد و حضورش بیشتر و مرتب تر باشد به درمان بهتری خواهد رسید.سی دی های متعددی در سطوح مختلف برای جهان بینی در دسترس ما قرار دارند.
کنگره ۶۰ برمبنای دو فرایند است..یکی روش DST ؛ داروی شفابخش OT و درمان فیزیو لوژی یا جسم است و دیگری جهان بینی و افکار واندیشه ماست.که در پرتو این جهان بینی افراد بسیاری به تعادل رسیده و اثر گذار بوده است. که در‌‌‌‌ اثر تکرار و آموزش و یادگیری‌ صورت می‌گیرد.

تهیه از مسافر نازی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی