خلاصه جلسه یکشنبه

خلاصه جلسه یکشنبه

💫 هشتمین جلسه از دور اول کارگاه های آموزشی کلینیک شفای سبز با استادی مسافر محراب نگهبانی آقای جاوید و دبیری خانم نازی با دستور جلسه سی دی « فرمان پرواز + جشن رهایی مسافر محراب و مسافر حامد» روز یکشنبه مورخ ۱۰. ۱۲. ۹۹ ساعت ۶ عصر آغاز بکار کرد.

🔰خلاصه سخنان استاد:

🔸این سی دی شامل قسمتی از گفت و شنود آقای مهندس با استادشان است که نکاتی از آن را شرح می دهند.
در زندگی سه کلمه را باید آموخت به گونه ای که جزو فرهنگ لغات ما شود. ممنونم؛ لطفاً؛ معذرت می خواهم.
برای کاری که دیگران برایمان انجام می دهند تشکر کنیم. اگر کار اشتباهی انجام دادیم حتما عذرخواهی کنیم.
ما انسان ها همه به هم نیازمندیم. هر نیازی که برای ما برآورده می شود انسان های بی شماری در آن نقش داشته اند؛ کار کردند تا ما بتوانیم از آن استفاده کنیم.
کفشی که ما استفاده می کنیم از چرم ساخته شده است. چرم از یک حیوان و دباغ آن را درست کرده است. قسمتی از آن از پلاستیک و مواد پتروشیمی ساخته شده است که کارگران بسیاری برای آن زحمت کشیده اند و ما باید شکرگزار و قدردان همدیگر باشیم.

🔸زندگی کردن را فراموش نکنیم. ما همه کار می‌کنیم برای این که زندگی کنیم اما متاسفانه آن را فراموش می کنیم.
باید توجه داشت که زندگی کردن به معنای حقیقی معلول یک ذهن آرام است و آن نکاتی که در باب عذرخواهی، تشکر و لطفاً گفته شد به آرامش ذهن کمک می کند. کسی که بتواند یک خرما را با چای با لذت استفاده کند آن انسان به معنای حقیقی آن لحظه را درک و زندگی می کند.
اگر ذهن انسان آرام باشد حرکت بسیار تا بسیار راحت آسان تر می‌شود.

🔸ما انسان ها و به طور کلی موجودات این دنیا دارای دو چهره هستند و این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم با انتخابی که می کنیم کدام چهره را به ما نشان دهند.

🔸اگر کسی مشکل اعتیاد خودش را حل کند مثل این است که از یک رودخانه خروشان عبور کرده و کسی که بتواند از این رودخانه بسیار خروشان عبور کند مابقی مشکلات و مسائل زندگی اش مانند عبور از یک جوی آب است.

از اینکه به صحبت های من گوش کردید سپاسگزارم.
تهیه و تنظیم از کمک راهنما کامران

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی