کارگاه آموزشی ۳۰ مردادماه

کارگاه آموزشی ۳۰ مردادماه

دهمین‌ جلسه از دور سوم کارگاه‌ های آموزشی عمومی کلینیک شفای سبز به استادی مسافر محمد‌ و نگهبانی مسافر احمد و دبیری مسافر نازی با دستور جلسه «وادی ششم و تاًثیر آن روی من» روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۵/۳۰ راس ساعت ۱۸ آغاز
بکار کرد…

🔰خلاصه سخنان استاد
اولین چیزی که خداوند خلق کرد عقل است.
انسان تنها موجودی است که با تمام موجودات دیگر فرق دارد. قدرت اختیار و انتخاب دارد و در قبال انتخابش باید خودش جوابگو باشد. موجودات دیگر قدرت تشخیص و انتخاب ندارند و غریزی عمل میکنند. یک عده فکر می‌کنند عقل همان کارکرد مغز است که درست نیست. زیرا اگر قرار باشد عقل در مغز باشد وقتی انسان فوت می‌کند و از بین می‌رود یعنی دیگر عقلی وجود ندارد؛ روح(نفس) بدون عقل مفهومی ندارد. عقل قابل تشخیص است ویک چیزی مانند راهنمای درون است که ما را هدایت می‌کند.
عقل مانند یک قاضی است که انگار دو نیرو در ما وجود دارد و کاملا جدی است.
یک نیروی منفی(جن) و دیگری نیروی مثبت(روح) که دائما در تلاش هستند و ما بین این دو نیرو نفس وجود دارد.نفس با حاکمیت عقل(قاضی) تصمیم می‌گیرد هم برای نیروی مثبت؛ هم برای نیروی منفی..
هرچه دقیق‌تر و درست تر عمل کنیم به فرمان عقل نزدیکتر و کاملتر می‌شویم ومانند روزنه نوری است که ذره ذره بزرگ و بزرگتر می‌شود. انسانها یا آگاه هستند یا ناآگاه و انسان بد وجود ندارد. و اگر انسان بداند ذره ای یا مثقالی به کسی ظلم‌ یاضرر برساند باید جوابگو باشد چون سیستم بسیار بسیار دقیق طراحی شده است واین نظم در در کائنات و سیستم در صور پنهان و صور آشکار هم وجود دارد. راهنمایی که در لژیون دقیق و درست عمل می‌کند پاداشش را می‌گیرد و همیشه در صلح و آرامش است.
هر چه‌ انسان آگاهتر باشد از عقل خودش بیشتر استفاده می‌کند.
درکل انسان به مرحله و جایگاهی می‌رسد که هم عقل دارد هم عشق و هم ایمان؛ و باید از هر سه این‌ها بدرستی استفاده کند.

تهیه از مسافر نازی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی