خلاصه گزارش کارگاه آموزشی یکشنبه ۶ آذرماه

خلاصه گزارش کارگاه آموزشی یکشنبه ۶ آذرماه

🔰پنجمین جلسه از دور سوم کارگاه های آموزشی عمومی کلینیک شفای سبز به استادی مسافر کامران، نگهبانی مسافر الهه و دبیری مسافر نازی با دستور جلسه رابطه یادگیری و معرکه گیری روز یکشنبه مورخ ۶ /۹ /۱۴۰۱ راس ساعت ۱۸ آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
در کنگره گفته می‌شود رهجویی که نظم دارد و مسئولیت‌های خود را می‌داند در مسیر آموزش قدم می‌گذارد و هیچ وقت دچار بهانه، نق زدن و معرکه گیری نمی‌شود و رهجویی که وظایفش را نمی‌داند، برای درمان قدم بر نمی‌دارد دچار بهانه تراشی، ایراد گرفتن و معرکه گیری می‌شود.
در معرکه گیری آموزش وجود ندارد و برای سرگرمی است. یکی از اضلاع درمان اعتیاد آموزش و جهان‌بینی می‌باشد و اگر دچار معرکه گیری شویم از آموزش دور و بنابراین درمان نمی شویم.
آموزش یکی از ارکان اصلی درمان اعتیاد است چراکه اعتیاد از پیوند انسان و مواد مخدر به وجود می آید. بنابراین برای بیرون آمدن از آن باید هم انسان را بشناسیم و هم مواد مخدر را. بدانیم که مواد مخدر چه تخریب‌هایی برای جسم و روان ما به وجود آورده است.
یکی از چالش‌های بزرگ زندگی ما مصرف کننده ها درمان اعتیاد است. باید معرکه گیری را حذف و با انجام دادن وظایف، گوش کردن سی دی به حال خوب برسیم. حال خوش یک گوهر کمیاب است.
از اینکه به صحبت های من گوش کردین سپاسگذارم.
تهیه: مسافر حمید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی