خلاصه گزارش عملکرد جلسه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰

خلاصه گزارش عملکرد جلسه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰

🔰پنجمین جلسه از دور سوم کارگاه های آموزشی عمومی کلینیک شفای سبز به استادی مسافر نازی و نگهبانی مسافر احمد و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه حرمت و قوانین کلینیک شفای سبز؛ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۱۲ راس ساعت ۱۸ عصر آغاز بکار کرد.

🔸خلاصه سخنان استاد

حرمت و نظم و انضباط در کلینیک هفته ای یکبار در جلسه یکشنبه ها قرائت می‌شود.
کلینیک یک مکان امن و مقدسی است که هرشخض باید با ورود به این مکان ، حرمت و قوانین آن را حفظ کند. حرمت یعنی احترام گذاشتن و حریم نگه داشتن می‌باشد.
در این قوانین قید شده‌: یکدیگر را سرزنش نکنیم ؛ دروغ نگوییم؛ بدون اجازه و معرفی خود صحبت نکنیم ؛ حرف یکدیگر را قطع نکنیم ؛ بدون اجازه راهنما به یکدیگر شماره تلفن ندهیم ؛ حضور به موقع در جلسات ؛ پرداخت به موقع هزینه ثبت نام کلاسها ؛ لباس و پوشش مناسب داشته باشیم.
قوانین و حرمت کلینیک ؛ قوانین الهی و سالمی هستند که به ما کمک می‌کنند برای دوری از کارهای ضد ارزشی و کارهای ضداخلاقی . به راهنمای خود احترام می‌گذاریم و گفته های راهنما را ، چه در مورد مقدار داروی تعیین شده در ساعات مقرر؛ گوش کردن به سی دی ها و نوشتن سی دی های مربوطه؛ و حضور به موقع در جلسات است ؛
دقت در اجرای قوانین کلینیک در مسیر درمان ؛ به ما کمک می‌کند از حال خوبی برخوردار باشیم. سفر اولی ها باید توجه داشته باشند برای گرفتن گل رهایی قانون است که حتما ۴۰ عدد سی دی را کامل نوشته باشند که بهتر است در طول درمان خود به نوشتن این سی دی ها بپردازیم تا در موقع رهایی به مشکل بر نخوریم.
یکی دیگر از کارهایی که به ما کمک می کند حال خوبی داشته باشیم «خدمت کردن » در کلینیک است.
درآخر علاوه بر توجه داشتن به قوانین و حرمت کلینیک شفای سبز لازم است روزهای یکشنبه خانمها با روسری سفید و آقایان با لباس سفید در جلسات حضور داشته باشند.

تهیه و تنظیم: خانم نازی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی