خلاصه جلسه یکشنبه

خلاصه جلسه یکشنبه

💫 دهمین جلسه از دور اول کارگاه های آموزشی کلینیک شفای سبز با استادی مسافر کامران نگهبانی مسافر جاوید و دبیری مسافر نازی با دستور جلسه سی دی « حس خوب،حس بد» روز یکشنبه مورخ ۲۲. ۰۱. ۱۴۰۰ ساعت ۶ عصر آغاز بکار کرد.

🔰خلاصه سخنان استاد:

🔸در حقیقت یک ربع اول سی دی اشاره به این دارد که جهان اعم از فیزیک و ماورا فیزیک بسیار گسترده، عظیم و پهناور است. برای تاکید بر این نکته مواردی از جمله حرکت با سرعت نور مطرح می شود.
اگر ما بتوانیم با سرعت نور که ۳۰۰ هزار کیلومتر بر ثانیه است حرکت کنیم ۱۶۰ هزار سال نوری زمان می برد تا از کهکشان خارج شویم.
فاصله تهران تا بندرعباس ۱۲۰۰ کیلومتر است. اگر بخواهیم با معیار سرعت نور این مسافت را طی کنیم، هر بار که ما پلک می‌زنیم(معادل یک ثانیه) ۱۲۵ بار این راه را رفتیم و برگشتیم!!!!
حال این جهان با این عظمت به نظر شما ساز و کار، برنامه ریزی و ناظر ندارد؟

 

ساختمانی که ما داخل آن هستیم از ساختارهای بسیاری تشکیل شده است و اگر یکی از اجزا درست کارشان را انجام ندهند ما نمی‌توانیم از آن بهره‌مند شویم. بنابراین ساختمان با این ابعاد کوچک نیاز به مدیریت، برنامه ریزی و ناظر دارد چه رسد به جهان با این عظمت.
در ادامه آقای مهندس به یقین می گویند که نیروی برتری وجود دارد که بر جهان نظارت دارد و نیروهای مختلفی در روند تکاملی آن نقش دارند.
🔸سه عامل در این ساز و کار نقش مهمی را ایفا می کنند. نور، صوت و حس که در قالب یک مثلث بیان می گردد. ما با این سه عامل در ارتباط هستیم. از آن ها انرژی و قدرت می‌گیریم و به کارمان ادامه می‌دهیم.
حس در ساز و کار بدن ما و تک تک سلول‌های ما نیز نقش اصلی را بر عهده دارد. حس می‌تواند روی امواج تأثیر بگذارد و به آن‌ها حال و احوال ما را اعلام کند. در پی احساس خوب ما خوبی ها را جذب خواهیم کرد و در پی حس بد، بدی ها را. حس در روند صعود و سقوط ما نقش اصلی را دارد. بنابراین ابزاری بسیار قدرتمند و مهم است که در اختیار ماست. بنابراین بایستی در جهت سالم نگه داشتن آن تلاش کنیم و طرز کار آن را بیاموزیم.
برای اینکه حس سالمی داشته باشیم بایستی تفکر سالم را یاد بگیریم. بعد از آن به شناخت و ایمان سالم برسیم و بعد از آن است که عمل سالم انجام می دهیم. این گونه است که حس ما هم سالم می شود.
از اینکه به صحبت های من گوش کردید سپاسگزارم.

 

تهیه و تنظیم: کمک راهنما کامران

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • علیرضا پاسخ

    خدا قوت

    فروردین ۲۶, ۱۴۰۰ در ۹:۱۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی