خلاصه گزارش عملکرد کارگاه آموزشی یکشنبه ۲۹ خردادماه

خلاصه گزارش عملکرد کارگاه آموزشی یکشنبه ۲۹ خردادماه

🔰سومین جلسه از دور سوم کارگاه های آموزشی عمومی کلینیک شفای سبز به استادی مسافر کامران، نگهبانی مسافر احمد و دبیری مسافر‌ نازی با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر» روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۳/۲۹ راس ساعت ۱۸ آغاز بکار کرد.

🔸خلاصه سخنان استاد
عبور از منطقه ۶۰ درجه یک کتاب بسیار مفید برای درمان و خروج از اعتیاد است.
اما چرا کتاب بنام عبور از منطقه شصت درجه زیر صفر نام گذاری شده است؟؟
چون تمثیلی است از حال و هوا و شرایط یک مصرف کننده.
در سرمای ۶۰ درجه زیر صفر سرمای شدیدی بر ما حاکم می شود. به همین دلیل گویی اختیارمان را از دست می دهیم و بی حس می شویم؛ حس ها به درستی کار نمی‌کنند و نمی توانیم تصمیم درستی بگیریم. کارهایی را انجام می دهیم که هیچگونه‌ زایش مثبتی ندارند. مثل درختان که در این سرما شکوفه نمی‌دهند و در خواب و بی حس هستند. در این شرایط زندگی باکیفیت بسیار پایینی و ملال آوری سپری می‌شود.
این کتاب یکی از منابع اصلی درمان است. آقای مهندس دژاکام راهگشا و اولین نفری هستند که در این کتاب مسیر و شرایط خروج از این منطقه را تجربه و نشانه گذاری کرده اند‌. در این راه استادان بزرگی که از نظر سطح آگاهی و تکامل از جایگاه ویژه ای برخوردارند به یاری شأن آمده اند که نام و پیام هایشان در این کتاب آمده است.
باعث خوشحالی و خوشبختی ماست که آقای مهندس راهنمای، راهنمای ما هستند و خدا را شاکریم در مسیری قرار گرفته ایم‌ که چنین استادانی داریم. انشالله بتوانیم آموزش های کتاب را عمل کنیم و به نتایج مفیدی برسیم.
این کتاب از بخش هایی شامل ۱۴ قانون ، تصاویر، تجربیات ترک های ناموفق و پیام های اساتید و … تشکیل شده است.
تهیه و تنظیم: خانوم نازی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی