گزارش عملکرد کارگاه آموزشی یکشنبه ۱۳ آذرماه

گزارش عملکرد کارگاه آموزشی یکشنبه ۱۳ آذرماه

اولین جلسه از دور چهارم کارگاههای آموزشی عمومی کلینک شفای سبز به به استادی مسافر محمد و نگهبانی مسافر کامران ودبیری مسافر نازی بادستور جلسه آداب معاشرت روز یکشنبه مورخ ۱۳/ ۹/ ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۸ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

ما هر کاری میخواهیم انجام دهیم باید آداب آن کار را بلد باشیم. آداب یعنی راه و روش چگونگی انجام آن کار. تا زمانی که روش صحیح آن کار را یاد نگیریم نمیتوانیم آن را درست انجام دهیم. وادی هفتم می‌گوید رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است یکی، یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می نماییم. شما متد DST را پیدا کردید و راه و روش آن را به شما گفته اند. دارو را راس ساعت و به اندازه بخورید کلاسها را مرتب حاضر باشید سی دی بنویسید و حرف راهنما را گوش کنید تا به نتیجه برسید و اگر شما راه را درست طی نکنید به نتیجه مطلوب نخواهید رسید.

انسان اگر خود جستجو نکند حتی اگر با تمام کاوشگران ماهر نیز همنشین باشد به مفهوم واقعی نمیرسد یعنی با عمل کردن به نتیجه میرسیم.

یکی از چیزهای که اعتیاد از انسان میگیرد نظم است. راه و روش DST بر پایه نظم است و باید یاد بگیریم که نظم را در زندگی مخصوصا در درمان اعتیاد رعایت کنیم و اگر نظم نداشته باشیم به هدف نخواهیم رسید.

کسی که در کلاس همیشه حاضر است وسی دی مینویسد و خدمت میکند و نظم دارد قطعا حال بهتری دارد و کسی که نظم نداشته باشد برعکس هیچ وقت حال خوبی نخواهد داشت.

مسئله مهم دیگر اینکه ما باید یاد بگیریم که به بزرگترها احترام بگذاریم یعنی ادب را رعایت کنیم تا یاد بگیریم، در نتیجه باید سپاسگزار روش DST باشیم و آداب آن را به جا آوریم.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی