خلاصه گزارش کارگاه یکشنبه ۷ اسفندماه

خلاصه گزارش کارگاه یکشنبه ۷ اسفندماه

پنجمین جلسه از دور پنجم کارگاههای آموزشی عمومی کلینک شفای سبز به استادی مسافر احسان ونگهبانی مسافر کامران ودبیری مسافر محسن با دستور جلسه وظایف راهنما و رهجو روز یکشنبه مورخ ۷ /۱۲ /۱۴۰۱ رآس ساعت ۱۸ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

در کنگره یا کلینیک همه چیز سر جای خودش است مثل آن دارو یا وظیفه ای که راهنما دارد.

حالا شخصی که وارد کنگره میشود چه وظایفی دارد؟

معلم یا راهنمای شما نسبت به شما وظایفی دارد که شما را از اعتیاد خارج کند و شما را به داشتن حال بهتر هدایت کند و قوانین را به شما یاد بدهد.

راهنما در رابطه با وظایفش توجیح شده است وقبل از شما روزی خودش شاگرد بوده است و چون خوب شاگردی کرده است توانسته راهنما شود.
شاگردی که درست شاگردی نکند هیچ وقت راهنما نمی شود و اصلا شدنی نیست.

وظایف رهجو این است که یک سری شرایط را رعایت کند و اگر رعایت نکند هیچ وقت رهجو نیست مثلا رهجو باید سی دی گوش کند و بنویسد و باید از کلام درست استفاده کند و باید وظایفش را درست انجام دهد.
یکی دیگر از وظایف رهجو این است که باید سپاس گذار باشد و سپاس گذاری هم به کلام نیست و راهو روش دارد و وقتی قلبآ سپاس گذار یک نفر باشی به صورت خودکار دوست داری کارش را انجام دهی چون که سپاس گذار هستی.

برای اینکه به سپاس گذاری برسی باید نسبت به نعمتی که دریافت کردی آگاه باشی چون شاگردی که نسبت به زحماتی که راهنما برایش انجام داده آگاه نباشد هیچ وقت سپاس گذار نمی شود.

و اگر همه ما نسبت به هم وظایفمان را درست انجام دهیم به درمان و حال خوب خواهیم رسید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی