کارگاه آموزشی یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه

کارگاه آموزشی یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه

دهمین جلسه از دور پنجم کارگاه های آموزشی عمومی کلینیک شفای سبز به استادی مسافر احمد و نگهبانی مسافر کامران ودبیری مسافر محسن با دستور جلسه هفته راهنما روز یکشنبه مورخ ۱۰ /۲ /۱۴۰۲ راس ساعت ۱۸ آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد
به نظر من راهنمایی در کنگره ۶۰ یک تفکر است و این تفکر بر مبنای عشق و عقل و ایمان است.اینکه یک شخصی میاد از جان خودش و وقت خودش که خیلی با ارزش است می گذرد تا به سایر هم نوعان خودش کمک کند این انسان از تفکری بر خوردار است که پشتش عشق و عقل و ایمان است.
کسی که در کنگره خدمت می کند و حقوقی دریافت نمی کند چیزی پیدا کرده که خیلی مهمتر از مادیات است.در اینجا راهنما از وقت و انرژی خودش می گذارد تا ما به درمان برسیم و ما را از چاه اعتیاد بیرون می کشد و این خیلی ارزشمند است.
مسئله قدر دانی و سپاس گذاری در کنگره خیلی مهم است و جناب مهندس هم روی این مسئله خیلی تآکید دارد و دلیلش هم این است که وارد تاریکی نشویم و قدر خدمتی که راهنما به ما می کند را بدانیم و اگر این فرصت یعنی قدر دانی از راهنما را فراموش کنیم قطعا وارد تاریکی می شویم. ولی اگر قدر دانی را یاد بگیریم می توانیم به طرف نور حرکت کنیم.
یکی از اصلی ترین لازمه های حرکت به سمت نور مسئله قدر دانی و سپاس گذاری است.هفته راهنما به همه راهنمایان و رهجویان مبارک.
از اینکه به صحبت های من گوش کردید سپاسگزارم.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی