کارگاه آموزشی یکشنبه ۲ مردادماه

کارگاه آموزشی یکشنبه ۲ مردادماه

🔰هفتمین جلسه از دور سوم کار گاههای آموزشی عمومی کلینیک شفای سبز به استادی مسافر محمدو نگهبان موقت مسافر کامران و دبیرمسافر نازی بادستورجلسه وادی پنجم و تاثیرآن روی من ، روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۵/۲ راس ساعت ۱۸ عصر آغاز بکار کرد.

🔸خلاصه سخنان استاد

درجهان ما تفکر قدرت مطلق حل نیست بلکه توام با رفتن و رسیدن، آنرا کامل می نماید.
درجهان ما منظور همین جهان فیزیکی (کره زمین) است. که ما نه تنها در جهان فیزیکی بلکه در چندین جهان دیگر نیز هستیم و زندگی می‌کنیم. مانند جهان جسم؛
و برای اینکه بتوانیم مراقب جسم خود باشیم باید از یک سری قوانین مانند تغذیه مناسب، ورزش و فعالیت به اندازه و خواب مناسب پیروی کنیم تا تعادل و آرامش بر این جهان حکمفرما شود. جهان بعدی جهان ذهن است که بیشتر آدم‌ها درحالیکه در جهان خاکی (فیزیکی) زندگی می‌کنند، اما حواس و حس هایشان در جهان ذهن آنهاست. هر صوت یا تصویری را که می شنویم یا می بينيم بلافاصله در فیلتر باورهای ذهنی چرخی می‌زند و نسبت به هرچیزی ادراک متفاوتی دارند.
اگر به یک لیوان نگاه کنیم شاید یک نفر بگوید به درد آب خوردن می‌خورد یک نفر دیگر بگوید به درد دعوا و آنرا در سر کسی بزند و یک نفر دیگر بگوید به درد کاشتن گل می‌خورد.
در این جهان باورهای انسان‌ها متفاوت است. جهان ذهنی بسیار جهان گسترده‌ای است. ما انسانها در جهان فیزیکی هرکاری را که بخواهیم انجام دهیم حتی در زمان اعتیاد، قبل از انجام دادن، در ذهن مان برنامه ریزی کرده ایم و سپس انجام دادیم.
اگر وادی اول یعنی تفکر کردن را یاد بگیریم می‌توانیم انسان موفقی در زندگی باشیم. انسان‌ها فکر می‌کنند که تفکر کردن را بلد هستند.فکرکردن صحیح اینست که در مورد موضوع یا مطلبی و یا هر سوالی، باید آگاهانه در موردش تفکر کنیم. چون مسئول اعمالمان ، خودمان هستیم که ابتدا باید مسئولیت آنرا بپذیریم و در جهت ساختن ساختارش حرکت کنیم.چون همه چیز در پرتو درست تفکرکردن و دقیق حرکت کردن است که به سرانجام می‌رسد.
تهیه و تنظیم: خانم نازی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی