کارگاه آموزشی یکشنبه ۲۶ دی ماه

کارگاه آموزشی یکشنبه ۲۶ دی ماه

چهاردهمین جلسه از دور اول کارگاههای آموزشی کلینیک شفای سبز به استادی مسافر محمد و نگهبانی مسافر جاوید و دبیری مسافر نازی با دستور جلسه سی دی وادی هفتم بخش ۲ از اقای مهندس دژاکام در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ راس ساعت ۵/۳۰ دقیقه عصر آغاز بکار کرد….
خلاصه سخنان استاد:
وادی هفتم می گوید رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است. یکی یافتن راه و دیگری انچه برداشت می نماییم. در ابتدای وادی درباره کشف حقیقت صحبت شد و یاد گرفیتم که برای کشف حقیقت و یا آشکار ساختن اصل هرموضوعی باید رمز و راز آن را بگشاییم که در اینجا رمز آن می شود پیدا کردن راه یا مسیر حرکت و راز آن هم می شود آنچه که برداشت می نماییم. به عبارت دیگر برای باز کردن هر قفلی ابتدا باید کلید آنرا پیدا کرد و سپس بایستی با کلید اقدام به بازنمودن قفل کرد. در قسمت دوم وادی جناب مهندس درباره انسان کم خرد و خردمند صحبت میکنند. انسان های کم خرد کسانی هستند که همیشه قبل سخن گفتن یا قبل از انجام هر عملی تفکر نمیکنند. ابتدا آن عمل را انجام می دهند و سپس که به مشکل برمیخوردند به دنبال راه چاره میگردند.
اما گروه دیگر انسان هایی که خردمند هستند، نشانه ای دارند و آن نشانه این است که قبل از سخن گفتن تفکر میکنند، قبل از انجام هرکاری و پیمودن هر مسیری در ابتدا آنرا مورد بررسی قرار میدهند، تجزیه و تحلیل میکنند و سپس حرکت میکنند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی