گفتگو با یک رها یافته.بخش اول

گفتگو با یک رها یافته.بخش اول

گفتگو با یکی از درمان شدگان کلینیک شفای سبز
بخش اول

🔸اعتیاد چیست؟
اعتیاد چیز خوبی است(با خنده). شوخی کردم اما اعتیاد فکر می کنم عادت به یک چیزی باشه که در واقع بدون آن چیز زندگی برای ما تا ۹۵ درصد مشکل است. قطعا تعریف علمی برای اعتیاد وجود دارد. اهل فن تعریف های خود را در این مورد دارند اما آنچه خودم از آن فهمیده بودم گفتم. طبیعتاً وقتی اسم اعتیاد می آید یاد مصرف کننده مواد مخدر میوفتم که زندگی برای او بدون مواد مخدر خیلی مشکل یا غیرممکن میشود.

🔸قبل و بعد از درمان خودتون رو چگونه می بینید؟
طبیعتاً آن انسان قبلی نیستم. منظورم انسانی است که مواد مصرف می‌کرد و الان دیگر مصرف نمی کند. اندوخته هام در این رابطه فوق العاده بیشتر از زمانی است که مصر ف میکردم؛ لذا وقتی با این اندوخته ها به مصرف کنندگان نگاه میکنم حسرت می‌خورم. این در حالیه که اگر همان فرد را زمان مصر ف خودم می‌دیدم از او تعریف و تمجید میکردم. اما وقتی آگاهی و شناخت من نسبت به زیان‌ها و مضرات مواد برای بدن و رو ح و روان بالا رفت میتوانم تشخیص هم که چقدر در ضرر و زیان است.

🔸این تشخیص از کجا میاد؟
با آموزش‌هایی که گرفتم. کلا به صورت منطقی فهمیدم که مصرف مواد مخدر اشتباه است. یک وقتی هست ما مصر ف میکنیم و می‌گوییم اعتیاد چیز بدی است؛ این یک حرف است یک جوک است و از ته دل نیست. ولی الان که با خواست خودم یاد گرفتم و اندوخته هایم را بیشتر کردم اگر می‌گویم مصرف مواد خوب نیست و مصرف کننده در حال اشتباه کردن است قطعا با منطق و دلیل می گویم. آرزو میکنم تمام مصرف کنندگان به این نقطه آگاهی برسن.

🔸حضور در کلاس برای رسیدن به درمان چه تاثیری دارد؟
من به لحاظ شرایط کاری ام مدتی نتوانستم در کلاس ها شرکت کنم و باید شیفت شب را سرکار می رفتم و طبیعتاً همان چند ماهی که نتوانستم در کلاس ها شرکت کنم برابر بود با درجا زدن من. من فقط مردانگی و همتی که کردم این بود که داروی خودم را زیاد نکردم. با توجه به این تجربه فقط میتوانم بگویم بدون کلاس ها غیر ممکن است. با قرار گرفتن در محیط کلاس و مشارکت کردن انگار که تریاک کشیده ام و در این حد انرژی ام بالا می‌رفت. حتی سعی می‌کردم بعد از اتمام کلاس در کلاسها بمانم و زودتر نیز به کلاس بیایم. چون حضور در کلاسها برابر بود با دریافت انرژی و این انرژی را تا دو روز دیگر که به کلاس می آمدیم داشتیم و البته ساعت و میزان مصرف دارو هم مهم است و می‌شود گفت بدون شرکت منظم در جلسات انسان به خواسته ی خودش نمی تواند برسد.

🔸در خصوص موانع درمان بگید.
شاید چون متد، متدی کامل است و کادر کلینیک شفای سبز درمان را میدانند، باعث شد زمانی که تصمیم گرفتم سرکلاس ها بیایم هیچ مانعی سر راه خودم نبینم و هیچ سختی هم نکشیدم. خیلی راحت از اعتیاد خارج شدم. شرکت در کلاس ها، زمان و میزان مصرف دارو قطعا با هوشمندی خاص و به خصوصی طرح ریزی شده است. فقط میخواهم بگویم که من با این روش درمانی هیچ سختی نکشیدم و همه را مدیون کارآمدی متد، کلینیک شفای سبز و خواست خداوند و خودم میدانم.

🔸در روز های اول ورود به کلینیک، درمان اعتیاد رو باور داشتید؟ بله چون نمونه هایش را در کلينيک می‌دیدم و از صفر تا صد درمان رو باور داشتم که شدنی است. چون آن زمان که من رفتم کلینیک سه نفر درمان شده بودند.آن زمان آغاز راهش بود و همان سه نفر کافی بود برای ما که بفهمیم شدنی است و الان که روز به روز رهایی ها دارد بیشتر می‌شود خدا را شکر.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی