کارگاه آموزشی ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱

کارگاه آموزشی ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱

نهمین جلسه از دور چهارم کارگاههای آموزشی عمومی کلینک شفای سبز به استادی مسافر محمد و نگهبانی مسافر کامران و دبیری مسافر نازی بادستور جلسه وادی یازدهم و تاثیر آن روی من روز یکشنبه مورخ ۲۷ /۹ /۱۴۰۱ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد

خلاصه سخنان استاد

وادی یازدهم می‌گوید چشمه های جوشان و رودهای خروشان همه به بحر اقیانوس میرسند و دوتا ویژگی اصلی دارند یکی منابع آبی آن چشمه است واختلاف اون منابع با دهانه چشمه و اختلاف پتانسیل و باید بدانیم در زندگی و درمان اعتیاد به چه کار ما می آیند. این یک تمثیل از ما انسانهاست که هر کدام از ما انسانها مثل یک چشمه هستیم که میتوانیم تبدیل به یک رود شویم و آن رود میتواند خودش را به دریا وصل کند.

آقای مهندس می‌گوید چشمه باید یک میزان آبی داشته باشد که آن آب از دهانه چشمه بیرون بریزد بجوشد و رود جاری شود. منابع آبی آن چشمه همان اطلاعات صحیحی است که سطح آگاهی یک انسان است که در درون خودش دارد.

ما نسبت به آگاهی که داریم حرکت میکنیم. حتی خواسته های ما را آگاهی ما تعیین میکند. در درمان اعتیاد وقتی جسم درمان می‌شود تفکر واندیشه تغییر پیدا میکند.

اگر اطلاعات صحیح باشد انسان به جوشش در می آید و اگر اطلاعات غلط باشد چشمه دیگر جوشان نیست و به نتیجه نمیرسد. در درمان اعتیاد به روش DST این قضیه فرق دارد اگر ما یک چشمه باشیم چون اطلاعات صحیح دریافت می‌کنیم سطح دانایمان تغییر میکند و طالب این هستیم که از اعتیاد خارج شویم.

انرژی پتانسیل یعنی آن انرژی نهفته ای که در درون شی هست واین انرژی باید به حرکت تبدیل شود یعنی اگر اطلاعات ما صحیح باشد باعث می‌شود که ما به سمت درمان اعتیاد حرکت کنیم.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی