کارگاه آموزشی یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱

کارگاه آموزشی یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱

🔰ششمین جلسه از دور سوم کار گاههای آموزشی عمومی کلینیک شفای سبز به استادی مسافر حسن و نگهبانی مسافر احمد و دبیری مسافر نازی با دستور جلسه تخریب شیشه و مخدرهای جدید و درمان با متد دی اس تی روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۲۶راس ساعت ۶ عصر آغاز بکار کرد.

🔸خلاصه سخنان استاد
شیشه یک ماده مخدر و مخرب بسیار قوی و خطرناک است و اعتیاد به آن در مقایسه با مواد های مخدر شناخته شده مانند؛ تریاک و هروئین بسیار خطرناک است.به اعتقاد کنگره 60 هر نوع ماده مخدرقابل درمان است‌. و هم اکنون مصرف کنندگان شیشه زیادی درکنگره به درمان قطعی رسیده اند. درمان شیشه و هروئین راحت است .گرچه خیلی ها معتقد‌ند که شیشه درمان ندارد. درحقیقت سخت ترین درمان اعتیاد، درمان تریاک است . چون در تریاک بین ۲۵ الی ۵۰ نوع ترکیبات دارویی دارد که همه ی این ترکیبات اکثرا اعتیادآور است.
وهرویین چون دی اسیداستیل مرفین است فقط مرفین دارد.
تریاک حاوی کدئین، پاپاورین، تبائین، نارکوتین و غیره می‌باشد.متادون هم ترکیبی از تبائین و تریاک است. مصرف کننده تریاک و هروئین در زمان درمان از دردخواب و خوراک ندارد و ممکن است چندماهی مشکل خواب داشته باشد.شیشه عکس العمل آشکاری ندارد چون ازیک ماده دی اسید استیل مرفین درست شده است.وقتی مصرف شیشه را از مصرف کننده قطع می‌کنیم فقط باید بخوابد چون خواب آور است. مصرف شیشه بدلیل بالا رفتن دوپامین در مغز شخص دچار مشکل اسکیزوفرنی می‌شود به نوعی که شخص مصرف کننده دیگرصاحب این جسم نیست و اختیاری از خود ندارد. زیرا براثر ازبین رفتن سیستم های عصبی در بیداری خواب می بیند. یعنی در بیداری ۵ حس ظاهری مانند بینایی، شنوایی، چشایی و بویایی و لامسه از کار می افتد و بجای این ۵ حس ظاهری ، ۵ حس درونی که درخواب همراه ماهستند فعال می‌شوند تعادل و بالانس بودن شخص ازبین می‌رود به همین دلیل دچار توهم می‌شود. تنها چیزی که مصرف کننده شیشه را درمان می‌کند شربت 0T است که ممکن است درمان طول بکشد.مصرف کننده شیشه وهروئین مانند این است کبریتی زیر یک برگ روزنامه بگیریم و سریع روزنامه آتش می‌گیرد از بین می‌رود.
تمام موادها مخدر هستند اما شیشه مواد مخدر و مخربی است.

تهیه و تنظیم: خانم نازی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی