کارگاه آموزشی ۱۱ اردیبهشت ماه

کارگاه آموزشی ۱۱ اردیبهشت ماه

دوازدهمین جلسه از دور دوم کارگاههای آموزشی عمومی کلینیک شفای سبز به استادی مسافر خانم نازی، نگهبانی موقت مسافر آقای کامران و دبیری احمد با دستور جلسه وادی دوم و تاثیر آن روی من در روز یکشنبه مورخ یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
وادی دوم می‌گوید هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد، هیچکدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم.
این وادی بعد از وادی تفکر مطرح می شود، در وادی قبل آموزش گرفتیم که اولین قدم برای رسیدن به آرامش تفکر است. البته تفکر درست و صحیح.
من در گذشته تفکر درستی نداشتم و در زمان مصرف همیشه به این فکر می‌کردم که من هیچ ارزشی در این دنیا ندارم، بیهوده پا به این دنیا گذاشته‌ام و هیچ ارزشی برای خودم قائل نبودم.
اما در وادی دوم این را به ما می‌گوید که هیچکدام از ما به هیچ نیستیم و بیهوده پا به حیات نگذاشته‌ایم، حتی اگر خودمان به هیچ فکر کنیم. این یعنی هر انسانی و هر مخلوقی ارزش خود را دارد.
رسیدن به صلح و آرامش فقط با کسب آگاهی و دانایی اتفاق می‌افتد. من در گذشته برای خودم و زندگی‌ام ارزش قائل نبودم اما این وادی به من آموخت که من هم برای هدفی پا به حیات گذاشته‌ام و برای رسیدن به آرامش و‌ هدف خود، باید در مسیر درست تلاش کنم و با مطالعه و آموزش صحیح، سطح دانایی‌ام را افزایش دهم.

تهیه از مسافر احمد

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی