الهام از رمضان

الهام از رمضان

رمضان یعنی سوختن، یعنی روز سخت گرم شدن و رمضان تجدید حیات در حیات است آنگاه که فرمان خدا وند اجرا می شود.
رمضان ۱۴۱۷ هجری برابر با بهمن ماه سال ۱۳۷۵ شمسی و فوریه ۱۹۹۶ میلادی مهندس حسین دژاکام که در آن زمان مصرف کننده ی مواد مخدر بودند نا امیدانه از ترک یا درمان اعتیاد خود تصمیم گرفتند که روزه بگیرند.
آقای مهندس در آن زمان روزانه ۵گرم تریاک به صورت خوراکی در وعده های نامنظم استفاده می کردند با شروع ماه مبارک رمضان وروزه گرفتن باعث شد که در ۲وعده و به طور منظم و ثابت مواد خود را مصرف کنند در سحر وافطار.
بعد از تثبیت ۲وعده از وعده‌های روزانه واحساس رضایت از این امر باعث شد که دیگر وعده‌های مصرفی خود را هم تثبیت و منظم کنند و این اقدام جرقه ای از موفقیت ونور شمعی در تاریکی عظیم بود که کور سویی از امید را در دل او به وجود آورد تا این راه را ادامه دهد.
ایشان تصمیمی برای ترک یا درمان نداشتند زیرا از روش های متداول آن زمان نه تنها نتیجه ای عایدشان نشده بود بلکه او را در وضعیت بد تری قرار داده بود به همین دلیل ایمانی به ترک ودرمان نداشت.
وقتی حرکت ادامه پیدا کرد متوجه شدند راهی که آغاز نموده اند می توانند با جدیت دنبال کنند و تصمیم گرفتند تجربیات روزانه  و لحظه ای خود را در این روش به رشته ی  تحریر در آورند وآن ها را در کتابی بنام عبور از منطقه ی ۶۰درجه زیر صفر نوشتند .
بعد از ۱۱ماه از این آغاز مبارک سرانجام در ۱۵ اذر ماه ۷۶ درست پس از ۱۱ ماه آقای مهندس موفق شدند تا بطور کامل مصرف تریاک را قطع کنند وبه درمان و هایی برسند.
مهندس حسین دژاکام، مهندس برق در رشته ی الکترونیک از دانشگاه علم و صنعت و متخصص عیب یابی دستگاه های پیجیده ی مخابراتی بودند
محقق، کنجکاو و جست و جو گر  بودن ایشان از یک سو و تجربه ی شکست های پی در پی درمان اعتیاد وتفکرات بسیار از سوی دیگر باعث شد که پازل ایشان تکمیل شود وبه عنوان اولین انسان واولین بار در تاریخ، اعتياد را به طور کامل وقطعی درمان کنند.
آنچه امروز از موجودیت کنگره ۶۰ می بینیم همه و همه دستاوردهای آن حرکت بود که در ماه مبارک رمضان شکل گرفت.
رمضان بستری است که کنگره ۶۰ در آن متولد شد و رمضان نوری است که راه را مشخص کرد و به همین دلیل، این ماه در کنگره۶۰ بسیار عزیز است و یک جشن محسوب می شود.
متد DS t ارتباط تنگاتنگ و شباهت بسیار با روزه دارد در ماه مبارک رمضان ما در ساعاتی از شبانه روز از خوردن واشامیدن خودداری می کنیم ودر ساعتی از خوراکی ها استفاده می کنیم.
در متد DS t نیز داروی O T در سه وعده از شبانه روز به مقدار مساوی یعنی به صورت DS tمصرف می شود وشخص نمی تواند بیش از این یا کمتر از این دارو مصرف کند.
در ماه مبارک رمضان ما سعی می کنیم از ضد ارزش ها چه در کلام وچه در رفتار، فکر واندیشه پرهیز نماییم. در متد   DS t  نیز شخصی که تحت درمان وآموزش کنگره۶۰ قرار گرفته است هم در کلام، رفتار واندیشه باید از افکار منفی پرهیز نماید.
متد  DS t در صور آشکار، احیا کننده ی سیستم ایکس می باشد.
متد،،  DS t به نوعی پرورش و تربیت نفس نیز هست و این متد کل سیستم های حیاتی ما را در ۱۱ماه سفر چکاب می کند وعیوب وبیماری های ما را بر طرف می کند در کنگره ۶۰ هم بسیار دیده ایم افرادی که همزمان با درمان اعتیاد بیماری های دیگر نیز داشته اند که درمان شده است  از جمله نا زایی، سرع، نارسایی کلیه وکبد و……
این ها نمونه ها وشباهت هایی از متد DSt  و روزه در ما مبارک رمضان است.
پس در کنگره ۶۰ روزه و رمضان جایگاه ویژه ای دارد ومتد DS t الهام گرفته از ماه مبارک رمضان می باشد و آموزش‌ها ی کنگره۶۰ مارا به‌این نتیجه می رساند که همه ی ما بایستی روزه بگیریم.
(در این ماه هر گونه خوردن و آشامیدن و مصرف دخانیات در ملأعام در کنگره۶۰ ممنوع می باشد)
امیدوارم که همه ی ما بتوانیم ذره ای از بر کات و فضیلت‌های ماه مبارک رمضان را حس ودرک کنیم انشالله

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی