خلاصه جلسه یکشنبه سی دی روح با استادی حامد

خلاصه جلسه یکشنبه سی دی روح با استادی حامد

💫 پنجمین جلسه از دور اول کارگاه های آموزشی کلینیک شفای سبز با استادی آقای حامد، نگهبانی آقای جاوید و دبیری خانم نازی با دستور جلسه سی دی « روح ۱ » روز یکشنبه مورخ ۱۹. ۱۱. ۹۹ ساعت ۶ عصر آغاز بکار کرد.

🔰خلاصه سخنان استاد:

🔸ما در کره زمین هستیم بنابراین بایستی شرایط و وسایل زندگی در آن را مهیا کنیم تا به دیگران محتاج نبوده و درمانده نشویم. اگر این امکانات را از راه حلال به دست آوردیم می توانیم به دیگران هم کمک کنیم ولی اگر از راه نادرست کسب کردیم باید با جان یا مال خود کفاره آن را پرداخت کنیم.

🔸در ادامه سی دی در مورد نفس و روح صحبت می کنند که نفس آن چیزی است که تعیین موجودیت می کند در ظاهر و باطن و به مانند نار و آتش است.
روح آن چیزی است که نفس را هدایت می کند.

🔸 وجود خداوند برای ما خیلی مهم است. باور به وجود خداوند در سبک زندگی و نوع نگاه ما تاثیر بسزایی دارد. در اینکه چگونه کسب درآمد کنیم و در چه راهی خرج کنیم.
اینگونه شناخت ها برای این است که بتوانیم آرامش بدست بیاوریم، خوب زندگی کنیم و در تعادل باشیم تا در نهایت با مرگ راحت تر روبرو شده و برای سفر به جهان های بعدی آماده باشیم.

🔸آن چیزی که در جهان های بعدی مهم است پول، ماشین ، خانه و از این دست چیزها نیست. علم و دانشی است که اندوخته می کنیم و اینجا بدست می‌آوریم.
و نکته مهم این است که فقط دانستن مهم نیست. عمل کردن مهم است. اگر به دانستن باشد یک سی دی از همه ما باسواد تر و دانشمند تر است. تا زمانیکه عمل نکنیم هیچ فایده ای ندارد.

از اینکه به صحبت های من گوش کردید سپاسگزارم.

تهیه مسافر کامران

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی