کارگاه آموزشی ۱۳ شهریورماه

کارگاه آموزشی ۱۳ شهریورماه

دوازدهمین جلسه از دور سوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کلینیک شفای سبز به استادی مسافرکامران و نگهبانی مسافر احمد و دبیری مسافر نازی با دستور «جلسه جهان بینی ۱و۲» روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۶/۱۳ راس ساعت ۱۸ آغازبکارکرد.

خلاصه سخنان استاد
جهان بینی یعنی من از خودم و محیط پیرامونم چه احساس، برداشت و ادراکی دارم.‌ جهان بینی یک علم است. کنگره ۶۰ معتقد است جهان بینی یکی از ارکان و ستون های اصلی درمان اعتیاد است.
کسانی‌که در مسیر درمان اعتیاد هستند یک خواسته مشترک دارند و آن خواسته این است که بدون مصرف مخدر یا محرک بیرونی حالشان خوب باشد. خلق و خوی خوبی داشته باشند. بتوانند با اطرافیان خود رفتاری متعادل و مناسب داشته باشند. انرژی برای زندگی داشته باشند. برای رسیدن به این ها دو اصل لازم و ضروری است:
۱. جسم ۲.جهان بینی؛ جسم با داروی شفابخش OT و جهان بینی با فراگیری علم و الفبای جهان بینی به تعادل می‌ رسد.
درمان اعتیاد شامل جسم ؛ روان و جهان بینی است.
خلق و خوی یا همان روان با درمان جسم و فراگیری علم جهان بینی اتوماتیک درست می‌شود. جهان بینی را نباید دست کم بگیریم.
در جهان بینی کنگره ۶۰ ما هنر زندگی کردن را می آموزیم. الفبای زندگی را یاد می‌گیریم تا بتوانیم با خود و محیط پیرامونمان ارتباط برقرار کنیم. با منابع کنگره این الفبا را به سادگی منطبق با قوانین حقیقی طبیعت فرا می گیریم. مثلا وقتی می‌خواهد صبر و استقامت را به ما آموزش دهد مثالی از طبیعت می آورد. اینکه از آب نرم‌تر و از سنگ سخت تر وجود ندارد. اگر آب قطره قطره مداوم با سنگ برخورد داشته باشد در نهایت موجب سوراخ شدن سنگ می‌شود.
انشاالله بتوانیم از این منابع برای داشتن یک زندگی سالم استفاده کنیم.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی