خلاصه جلسه یکشنبه

خلاصه جلسه یکشنبه

💫 هشتمین جلسه از دور دوم کارگاه های آموزشی عمومی کلینیک شفای سبز با استادی مسافر آقای رنجبر، نگهبانی مسافر آقای جاوید و دبیری مسافر خانم نازی با دستور جلسه سی دی «مثلث خمر از استاد دژاکام» روز یکشنبه ۱۳. ۰۴. ۱۴۰۰ ساعت ۶ عصر آغاز بکار کرد.

🔰خلاصه سخنان استاد:
🔸قطع ناگهانی مواد مخدر باعث می‌شود از تمام کار و زندگی خود باز بمانیم. تمام انرژی از بین می‌رود. هر انسان یک کارخانه بزرگ تولید کننده مواد شیمیایی است. تمام مواد مخدر درون ما تولید می شود. اعم از خواب آور، توهم آور، ضد درد، شادی آور و …
‏ ‏مجموع فعالیت های ما مربوط به سیستمی است بنام سیستم ایکس. این سیستم از دو طریق تاثیر می پذیرد. باسیم و بی سیم.
باسیم مثل استفاده از مواد مخدر، نوع تغذیه، ورزش. بی‌سیم از طریق افکار و جهان بینی ما.

🔸برای مصرف کننده یک مثلث وجود دارد: قرص، الکل و مخدر. کسانی که از این موارد استفاده می کنند قطعاً سیستم ایکس شان خراب است. این دسته برای اینکه سیستم ایکس بازسازی شود نیاز دارند که سفر انجام بدهند با شربت تریاک. در عرض ده ماه سیستم ایکس بازسازی و درست می‌شود.
کسانی هم هستند که اهل مصرف کردن نیستند ولی سیستم ایکس خراب است. اکثرا خوابشان به هم ریخته است. این افراد از طریق تغذیه نامناسب، عدم ورزش و مهم‌تر از همه این‌ها از طریق افکار منفی سیستم ایکس را خراب کرده اند.
افکار ما تاثیر مستقیم دارد بر روی سیستم ایکس ما. کسانی که افکار منفی بیشتر دارند به مرور زمان سیستم ایکس شان از تعادل خارج می شود.

🔸اگر الان به شما بگویند برنده یک میلیون دلار شده اید بی نهایت خوشحال می‌شوید. این یک ایده است. یک فکر است که شما از آن تفسیر می کنید و خوشحال می شوید. این فکرها باعث ترشح مواد شیمیایی می شود و چه بخواهی چه نخواهی سرحال می شوید. خوشحالی تو حاصل برنده شدن یک میلیون دلار نیست حاصل فکر کردن به مسئله برنده شدن یک میلیون دلار است. بنابراین افکار ما در داشتن سیستم ایکس متعادل نقش اساسی دارد.این مسئله بسیار مهمی است.

🔸 خمر در لغت به معنی حجاب است. خمر حرام است. چیزی که می‌گویند حرام است اگر انجام بدهیم در دراز مدت به ما آسیب می زند.

از اینکه به صحبت های من گوش کردید سپاسگزارم.

 

تهیه و تنظیم از مسافر کامران

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی