خلاصه جلسه یکشنبه سی دی زیر ساخت ها

خلاصه جلسه یکشنبه سی دی زیر ساخت ها

💫 چهارمین جلسه از دور اول کارگاه های آموزشی کلینیک شفای سبز با استادی آقای سعید، نگهبانی آقای محمد و دبیری خانم نازی با دستور جلسه سی دی « زیرساخت » روز یکشنبه مورخ ۱۲. ۱۱. ۹۹ ساعت ۶ عصر آغاز بکار کرد.

🔰خلاصه سخنان استاد:

🔸ابتدای سی دی با سوال و جوابی بین شاگرد و استاد شروع می‌شود.
شاگرد فرق بین تدبیر، صداقت و راستگویی را می پرسد.
استاد در جواب می‌گوید: سوال شما را خوب شنیدیم و در تمام این مدت در قضیه بودیم. ما خوشحال هستیم که با عزم و اراده فولادین تمام این لحظات را ایستادگی و کمک به خود کردید. شما بیش از قدری انسان بودن بردباری به کار می بندید. هر کسی بداند در کف دست شما چه چیزی قرار دارد، سکه طلا و یا پول سیاه دیگر مشکل است.
اگر کس بداند که رای تو چیست
بر آن رای و دانش بباید گریست

واقعاً فرق بین صداقت، راستگویی و تدبیر در چیست؟ برای تشخیص آن چکار باید بکنیم؟ چرا که بعضی وقت ها فرق بین صداقت با حماقت به یک تار مو می‌رسد. می‌خواهید صداقت به خرج دهید اما برای خودتان دردسر درست می‌کنید.

🔸آیا راستگویی این است که هر چه می‌بینیم و هرچه می‌پرسند را بگوییم؟
اگر بخواهیم بین راستگویی و دروغ گویی را مورد ارزیابی قرار بدهیم بایستی یک مثلث تشکیل دهیم که اضلاع آن راستگویی، دروغگویی و یک ضلعش هم زیرساخت است.
شما هرکاری را بخواهید انجام دهید نیاز به زیر ساخت دارید. از ساختن یک آسمان خراش گرفته تا یک خانه کوچک. از راستگویی گرفته تا درمان اعتیاد. باید به این نکته هم توجه داشت که هر چه سازه بزرگتر باشد به زیر ساخت قوی و محکم تری نیاز دارد.
زیر ساخت درمان اعتیاد متد DST که همان حضور مرتب در کلاس و مصرف دارو به شکل منظم است می باشد.

🔸 در سی دی به عمل سالم اشاره می شود؛
عمل سالم به عملی گفته می‌شود که پایان آن ختم به خیر شود و اگر شما عمل خیری انجام بدهید که پایانش ختم به خیر نشود آن عمل، عمل سالم نیست.

از اینکه به صحبت های من گوش کردید سپاسگزارم.

 

تنظیم از مسافر کامران

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی