رهایی (پایان دوره درمان)

رهایی (پایان دوره درمان)

🔰سی و دومین جلسه از دور دوم کارگاه های آموزشی مرکز شفای سبز به استادی آقای احسان رنجبر؛ نگهبانی آقای محمد و دبیری خانم نازی با دستور جلسه « وادی ششم + رهایی مسافر کاوه» یکشنبه  مورخ ۲۰ آذر ماه ۹۸ ساعت ۶ عصرآغاز به کار کرد.
🕯خلاصه سخنان استاد :
🔸امروز از روزهای خوب کلینیک است. تلاش دسته جمعی ما به نقطه ای می‌رسد که یک انسان از اعتیاد خارج شود.
امروز مقداری در رابطه با وادی شش یا فرمان عقل صحبت میکنم و سپس در رابطه با مسافر کاوه صحبت خواهم کرد.
🔸وادی شش می گوید که اگر ما بتوانیم فرمان عقل را اجرا کنیم آرامش وارد زندگی ما خواهد شد. بدون شک
اولین چیزی که ما باید بفهمیم این است که آیا قادر هستیم فرمان‌های عقل را اجرا کنیم یا خیر؛ فرامینی مانند اینکه می خواهم پس انداز کنم. این یک فرمان است؛ آیا میتوانی آن را انجام بدهی یا نمی توانی؟!
🔸میزان اجرای فرمان عقل مسئله ی بسیار مهمی است. فرمان عقل هم در زندگی ما در این جهان و هم در جهان های دیگر بسیار تا بسیار نقش اساسی و حیاتی دارد. ما سعی می‌کنیم که کم کم به این فرمان عقل نزدیک شویم. با اجرا کردن ساده ترین آنها شروع میکنیم. ساده ترین چیزی که ما از شما می‌خواهیم مصرف دارو در اندازه مشخص شده راس ساعت مقرر شده است. انجام این عمل کمک می‌کند شما به فرمان عقل نزدیک شوید.
این صحبت هایی که در ابتدا کردم را در درون خودتان بررسی کنید و ببینید چه اندازه به فرمان عقل نزدیک هستید. میتوانید به خودتان فرمان دهید که عملی را در زمانی معین انجام بدهید و  انجام دهید. این نشان می‌دهد که نزدیک هستید؛ اگر نه ایرادی ندارد هیچ وقت خودتان را سرزنش نکنید. زیرا سرزنش کار نیروهای شیطانی است. هر چیزی را بلد نیستیم آنقدر انجام می‌دهیم تا یاد بگیریم. نیازی به سرزنش نیست. خودتان را شکنجه نکنید و با تکرار می توانیم به فرمان عقل نزدیک شویم.
🔸امروز رهایی کاوه است. کاوه به واسطه برادرش به کلینیک آمد. اوایلش میگفت، من قبلا مصرف میکردم! الان  چیزی مصرف نمیکنم. بعد از مدتی گفت من متادون میخورم. اولین چیزی که کاوه به من گفت این بود که من متادون را میخورم و کلاسها را می آیم. بعد از مدتی تصمیم گرفت که کار درمان را انجام دهد. بعد از یک مدت تبدیلش کردیم به شربت تریاک و امروز هم آخرین سه دهم را خورد و درمانش تمام شد. چند ماه اول من از نحوه به کلاس آمدنش راضی نبودم. اوایلش زیاد درست کلاس نمی آمد، ولی الان چندماه است که از من بیشتر به کلینیک می آید و این نتیجه اش می شود حال خوش و درمان.
🔸امروز برای همه ما روز قشنگی است. درمان شدن کاوه را به خودش، کامران و خانواده اش تبریک می گویم. امیدوارم که مسیرش را در سفر دوم ادامه دهد و چیزهای بیشتری پیدا کند.
از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید سپاسگزارم.

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • AffiliateLabz پاسخ

    Great content! Super high-quality! Keep it up! 🙂

    بهمن ۲۷, ۱۳۹۸ در ۰:۳۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی