خلاصه گزارش کارگاه یکشنبه ۲۲ خردادماه

خلاصه گزارش کارگاه یکشنبه ۲۲ خردادماه

🔰دومین جلسه از دور سوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کلینیک شفای سبز به استادی مسافر محمد، نگهبانی مسافر احمد و دبیری اینجانب مسافر نازی با دستورجلسه آداب معاشرت، ادب و بی ادبی، تعادل و بی تعادلی روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۳/۲۲ راس ساعت ۱۸ آغاز بکار کرد.

🔸خلاصه سخنان استاد:

اولویت درمان نظم و انضباط است. اگر نظم نباشد و راس ساعت در جلسات کلاس حاضر نباشیم قطعا مشکلات زندگی را نمی‌توانیم حل کنیم. حضور در جلسات باعث می‌شود که نظم و انضباط را یاد بگیریم‌ تا کارهای خود را با دقت و به موقع انجام بدهیم. در سفر اول درمان با روش DST حرف اول را نظم می‌زند.رعایت کردن مقدار دارو و ساعت تعیین شده و به موقع حاضرشدن درجلسات ونوشتن سی دی ها یک جنس از خود نظم و انضباط است. هرچقدر انسان منظم تر باشد، متعادل‌تر و ذهن آرام تری خواهد داشت.
انسانهای بی تعادل انضباط و نظم در زندگی آنها جاری نیست.
نظم یعنی تکرار در پارامتر زمان. اگرکسی در درمان باروش DST منظم باشد به درمان خواهد رسید و قطعا برای خدمت و خدمتگزاری حاضر می‌شود و معلوم می‌شود که روی جهان‌ بینی خودکار کرده است خدمت کردن یعنی خدمت به خود. انجام دادن دستورات راهنما نشان از با ادبی است که باید بدون هیچ کم و کاستی به حرف راهنما که خودش این مسیر را رفته است گوش فرا بدهیم. رعایت کردن آداب و معاشرت در زندگی به ما کمک می‌کند تا انسان متعادل‌تری باشیم.
بی تعادلی و بی ادبی باعث آزار و اذیت دیگران می‌شود.
تهیه و تنظیم: خانوم نازی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی