خلاصه گزارش کارگاه آموزشی ۳ بهمن ماه ۱۴۰۰

خلاصه گزارش کارگاه آموزشی ۳ بهمن ماه ۱۴۰۰

جلسه قبل اولین جلسه از دور دوم کارگاههای آموزشی کلینیک شفای سبز به استادی مسافر محمد و نگهبانی مسافر نازی و دبیری اینجانب احمد با دستور جلسه |سی دی وادی هشتم بخش ۱ از آقای مهندس دژاکام در روز یکشنبه مورخ سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ راس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
وادی هشتم میگوید با حرکت راه نمایان میشود. اگر انسان خواسته ای دارد باید با تمام وجود آن را بخواهد، برای مثال خواسته‌ی درمان اعتیاد. باید تشنه‌ی رسیدن به آن باشیم. اگر در این مسیر شکست هم میخوریم باید تشنه تر شویم و با تلاش و کوشش به حرکت و راه خود ادامه دهد و در طی مسیر، زمان را هم در نظر بگیرد و‌ صبر کند.
وادی هشتم و نمایان شدن راه پس از حرکت انسان، جزو قوانین این زندگیست و در هر مرحله از زندگی که باشیم می توانیم این قانون را در زندگی خود مشاهده کنیم. برای مثال وقتی که میخواهیم یک کسب و کار یا یک شغل را شروع کنیم، در ابتدا شاخص هایی ک درنظر داریم را میبینیم و بعد از آن حرکت میکنیم. دیگر ریز و جزء مسیر را بررسی نمیکنیم. بعد از حرکت، راه خودش را به ما نشان می دهد.
در کلینیک هم همین قانون اجرا شد. در جلسات ابتدایی تعداد نفرات خیلی کمتر بود و ما حرکت کردیم راه را ادامه دادیم و سعی کردیم شرایط را بهتر کنیم و با حرکت ما، راه خودشرا نشان داد و ذره ذره شرایط کلاس هم بهتر شد و کلاس های عمومی با تعداد نفراتبیشتر شکل گرفت.
در این وادی راجع به سلوک صحبت می شود. ما باید جستجوگر باشیم و پیام هایی که در وادی هستند بشکافیم. باید ببینیم منظور از کلماتی که در پیام ها آمده چیست. این ها همه تمثیل هستند و شکافتن و مطالعه‌ی این مطالب در وادی ها می تواند به ما کمک زیادی کند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی