کارگاه آموزشی عمومی؛ هفته ایجنت و مرزبان

کارگاه آموزشی عمومی؛ هفته ایجنت و مرزبان

هفتمین جلسه از دور دوم کارگاه های آموزشی عمومی کلینیک شفای سبز با استادی مسافر محسن، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر بهزاد با دستور جلسه “هفته ایجنت و مرزبان در روز چهارشنبه مورخ 31 مرداد ماه 1403 راس ساعت 18 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه امروز هفته ایجنت و مرزبان است. آقای مهندس دژاکام می فرمایند: ایجنت در شعبه حکم بزرگتر را داردو برای هدایت مرزبانان در امور محوله در شعبه یا کلینیک آن ها را راهنمایی می کنند. ایجنت کار اجرایی ندارد و فقط بر امور شعبه نظارت می کند و در صورت نیاز مرزبانان را راهنمایی می کند.

وظیفه مرزبانان هم برقراری نظم و انضباط و کنترل شعبه جهت حفظ قوانین و حرمت ها است. ایجنت و مرزبان خالصانه و بدون هیچ مزدی خدمت می کنند.

به فرموده جناب مهندس اگر ما ایجنت و مرزبان نداشتیم، شعبات ما به شکل کنونی نبود. وجود ایجنت و مرزبانان که حافظ قوانین هستند باعث می شود بتوانیم در فضایی سالم سفر کنیم و اعتیادمان را درمان کنیم.

در کنگره 60 برای انتخاب مرزبان، بین اعضای شعبه رای گیری انجام می شود و اعضای شعبه انتخاب می کنند که چه کسانی مرزبان شوند. مرزبان دو وظیفه اساسی بر عهده دارد. یکی مرزبانی از مر قوانین کنگره است و دیگری مرزبانی از مرز جغرافیایی کنگره است. مرزبانان برای ورود و خروج افراد از شعب کنگره یا پارک های ورزشی، پارک موتورسیکلت و خودروها و برقراری نظم زحمت زیادی می کشند تا مشکلی بوجود نیاید. واقعا برقراری نظم در کلینیک، شعب و پارک ها با این تعداد مسافر و همسر کار دشواری است که مرزبانان بدون هیچ منت و مزدی آن را انجام می دهند.

به فرموده جناب مهندس دژاکام، مرزبانی همانند راه رفتن بر روی گدازه های آتش آن هم به صورت پا برهنه است. ممکن است یک شخص تازه وارد به مرزبان توهین هم کند ولی مرزبان باید با لبخند پاسخ او را بدهد و تندی نکند. این کار سختی است که مرزبانان انجام می دهند.

ایجنت و مرزبان باید درون آرامی داشته باشد تا بتواند این آرامش را به دیگران منتقل کند. همه ما موظف هستیم که به آن ها احترام بگذاریم و از آن ها قدردانی کنیم.

در آخر این هفته را به همه ایجنت ها و مرزبانان تبریک می گویم.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی