خلاصه ای از سی دی صوت

خلاصه ای از سی دی صوت

🔰خلاصه سی دی صوت
به نام خدا
🌟علم به معنای دانستن است؛
ما خیلی وقت ها تعریف علم را نمی دانیم. علم به معنای دانستن است. شما وقتی زندگی را بدانید، علم زندگی را دارید. علم زندگی آموختن می خواهد. ما برای هر چیزی نیاز داریم نزد معلمی برویم که آن کار را بلد است تا بیاموزیم.
اینکه دارو چگونه استفاده شود بسیار مهم است. در این مورد مثال میزان نمک در غذا را آقای مهندس مطرح می کنند . دارو خیلی وقت ها وجود دارد اما چون نوع استفاده از آن مشخص نیست دردسر ایجاد می کند. مثلا متادون برای درمان مطرح شد، اما کار به جایی  رسید که برنامه تغییر شکل داد و تبدیل شد به برنامه نگهدارنده با متادون.
شربت تریاک هم همین طور است. اینکه چطور مورد استفاده قرار بگیرد مهم است. ما باید بدانیم چه اندازه، چه ساعتی و چه صورتی باید دارو را مورد استفاده قراربدهیم.
🌟وجود جهان های دیگر؛
ما به دنبال خبردار شدن از جهان های دیگر نیستیم. چون نمیتوانیم این اطلاعات را داشته باشیم . این جهان مانند آزمون طراحی شده است همه چیز بسته است. اما اینکه انسانی باور داشته باشد که البته خود باور یک طیف است که اندازه این باور باعث میشود غم این حیات را نخورد و بداند که این گذرا است.
🌟 ما قطراتی هستیم که وظایف بی انتها داریم تا به حلقه های دوردست برسیم؛
خوش به حال هر انسانی که در درون خودش این را بداند. یکی اینکه بداند قطره است؛ یعنی هیچی نیست ولی از طرفی بداند که هیچی هم نیست! یعنی بداند که دریا از قطرات تشکیل شده است.
بعد بداند که در حیات هیچکس بدون وظیفه نیست. ما اگر وظایف را انجام بدهیم می توانیم به جهان دیگر وارد شویم که البته این کلام یک چیزاست و باور کردن و اجرای آن در درون، چیز دیگر.
🌟مانند ریسمان به  بالا و پایین می رویم:
زندگی در روی کره زمین که ممکن است در جاهای دیگر نیز اینگونه طراحی شده باشد، بالا و پایین زیاد دارد و ما اگر بتوانیم توجه خودمان را از این بالا و پایین های زندگی برداریم و وظایفمان را در زندگی فارغ از آن ها انجام دهیم خیلی از مسائل برای ما حل می شود.
🌟نور،صوت و حس؛
نور، صوت و حس مثلثی است که در وادی دهم کتاب عشق مطرح می شود. این مثلث، مثلث ارتباطی بین جهان هاست و ارتباط بدون آن ها ممکن نیست. یعنی چی که بدون آن ها حیاط ممکن نیست؟ چون ارتباط ما با دنیا از طریق حس می باشد. در این مورد لازم است در کلاس های حضوری بحث کنیم.
🌟صوت احساس را تغییر می دهد. هم در جهت مثبت و هم در جهت منفی.
یکسری از موسیقی ها به انسان انرژی می دهد و یکسری انسان را وارد غم می کند. صوت انسان ها هم دقیقا همینطور است. برای همین است که در سی دی صوت، اشاره میشود که با موسیقی می توان به انسان ها برای بهبود وضیعیت روحی کمک کرد. که البته  با صوت و کلام نیز میشود این کار را انجام داد به شرط آن که انسانی که کلام را استفاده می کند در درون خودش آن موضوع را داشته باشد. یک وقتی است که حرف یکسانی را دو انسان می زنند .یک انسان حرفش به دل می نشیند و دیگری فقط باعث افزایش غم، ناراحتی و گاهی نفرت میشود این برمیگردد به درون انسان ها.
تایپ: مسافر کامران

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • سلمان پاسخ

    بسیارعالی باتشکرازاستادرنجبر

    خرداد ۲۸, ۱۳۹۹ در ۶:۱۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی