دستور جلسه وادی پنجم

دستور جلسه وادی پنجم

‍ ‍ 🔰بیست و هشتمین جلسه از دور دوم کارگاه های آموزشی مرکز شفای سبز به استادی آقای احسان رنجبر؛ نگهبانی آقای کامران و دبیری خانم نازی با دستور جلسه « وادی پنجم» یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ ساعت ۶ عصرآغاز به کار کرد.
🕯خلاصه سخنان استاد:

🔸وادی پنجم می گوید در جهان ما تفکر، قدرت مطلق حل نیست؛ بلکه توام با رفتن و رسیدن آنرا کامل می نماید.
ما معتقدیم جهان‌های بسیاری وجود دارد که هر کدام از آنها قوانین مختص به خودشان را دارند. ما الان در کهکشان راه شیری در روی کره ای به نام زمین هستیم.اینجا این سیاره دارای گرانش و جاذبه ی مشخصی است اگر این گرانش مقدارش کمی بیشتر می‌شد همه مچاله می شدید و اگر مقداری کمتر می شد مانند بادکنک به هوا می‌رفتید.
این سیاره قوانین بسیار زیادی دارد.اینجا اگر از ارتفاع بپری میمیری. اگر از مواد مخدر استفاده کنید معتاد میشوید
 🔸اگر می خواهید در این دنیا زندگی کنید باید قوانینش رابلد باشید. اگر بلد نباشید شما چگونه میخواهید زندگی کنید. آیا بدون یادگرفتن قوانین شطرنج می توانید شطرنج بازی کنید؟
🔸یکی دیگر از قوانین این دنیا وادی پنجم است. شما انسانها قدرتی دارید به نام تفکر که با آن می توانید در فضایی به نام ذهن در رابطه با موضوعات فکر کنید و آنها را بررسی کنید و از مجهول به معلومی برسید. به این فعل تفکر کردن می گویند. آن صدای دائم ذهن را تفکر کردن نمی گویند.
🔸تفکر به صورت ارادی است ما در ذهنمان می توانیم به سرعت از نقطه ای به نقطه ای دیگر حرکت کنیم
می توانیم در ذهنمان بلافاصله برج ایفل را متصور بشیم این یک توانایی و قدرت است محدودیتی که در این دنیا هست این است که چیزی که در ذهنمان می سازیم از آن نمی توانیم استفاده کنیم. در این دنیا به هر دلیلی اینطوری کار می کند که ما در ذهنمان جیزی را متصور می شویم و نقشه اش را میریزیم و بعد باید حرکت کنیم تا به هدف برسیم.
 🔸وقتی که از ذهن خارج می شویم و می‌خواهیم حرکت کنیم درگیر زمان می شویم. زمان بسیار ابزار قدرتمندی است هر چیزی بازه زمانی دارد؛ گندم ۸ ماه طول می کشد تا پرورش یابد و … پس همه چیز از ذهن شروع می‌شود با یک فکر یا تفکر و بعد آن تا رسیدن به هدف. شما می توانید در ذهنتان به درمان اعتیاد فکر کنید و تصور کنید که صبح بیدار میشوید و دیگر مشکلی ندارید.
🔸اما درمان اعتیاد با رفتن و رسیدن است که کامل می شود. تا این موضوع مهم را در این دنیا یاد نگیرید نه تنها برای خود مشکل ایجاد میکنید بلکه برای دیگران هم مشکل ایجاد میکنید.
از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید سپاسگزارم.
پایان
💫

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبانی